tisdag 13 april 2010

Mjukglass

Jag är så fruktansvärt sugen på mjukglass och har varit det i ngn vecka nu, det är lättare att hålla tillbaka suget när det är kallt och grått ute men när det är som nu, varmt och soligt då blir suget bara ännu större.
Så just nu håller jag på och raggar folk som vill äta mjukglass med mig...med strössel..mmmm

Liten har hållt sig väldigt lugn över helgen, inte gjort mycket väsen av sig men idag har Liten börjat göra sig tillkänna igen...skönt! Då vet man att allt är som det ska iaf, men det börjar bli lite jobbigt när man ska försöka vara social med en hoppande mage =) Men hellre det än att inte känna nåt alls....

Vill ha bäbis här nu!!
Nu har vi iaf bokat våran semester till gotland, man måste ju registrera namn och pers.nr på dom som ska resa :) Haha så jag har nu bestämt att bäbisen är född 30/5 och har även bestämt kön och namn på den :) Hoppas det stämmer :)
Bokade den 16-23/7 tog med avbeställning och återbetalninsskydd om något skulle bli tokigt. Bokade även en hel kupé åt oss, kan vara skönt.

2 kommentarer:

  1. Aww, jag saknar verkligen min hoppande mage ;)

    Och jag har också mjukglass-sug - är överhuvud taget nåt så otroligt sötsugen nu när jag ammar. Läskigt alltså.

    http://trasslet.se

    SvaraRadera
  2. Usch då, jag som hoppades att sötsuget skulle försvinna så fort bäbis kom ut :) Så är det alltså inte ;D

    SvaraRadera