onsdag 7 april 2010

Äntligen

Har nu äntligen hittat var man ändrar tiden...Stilla havstid kändes lite väl exotisk så nu är det sthlmstid som gäller :)

Har retat mig på att tiden på mina inlägg inte har stämt, men nu så ska det vara fixat.

Ska till BM imorgon bitti, lyssna på <3-ljuden och mäta magen, Anders jobbar inatt så det blir mitt första besök alldeles själv. Sen efter besöket åker jag in till nyköping för att möta upp en kompis så ska vi äta frukost och jag ska guida henne i allt vad bröllop handlar om. Tycker det är dags för dom att gifta sig nu snart, förhoppningsvis har jag sått ett litet frö om att nästa sommar skulle kunna passa för dom, så imorgon ska vi kolla lite på förlovning och vigselringar och även kika lite i brudklänningsbutiken....ska bli sååå kul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar