tisdag 20 april 2010

40 dagar!!

Just nu går tiden ganska långsamt tycker jag, men det är väl för att man inte gör ngt på dagarna...

Imorgon ska jag ha en riktig lyxdag, när jag fyllde 25 fick jag av mina svägerskor med familj ett presentkort på "lilla spa-paketet" ansiktsbehandling, kurbad och bodyscrub. Så imorgon kl.13 blir det lyx för mig...ska bli så himla skönt!!!!

På torsdag är det dags för bm igen, ska bli kul att höra Litens hjärtljud och se om liten kanske har fixerat sig också...hoppas! Sen efter besöket åker jag och Anders en sväng till norrköping och blir fina i håret av Anders brorsdotter, som går frisörlinjen där.

På fredag bär det förhoppningsvis av till katrineholm för en tjejkväll med bästa tjejerna...hoppas det blir så.

På söndag är det katrineholm och julita igen, ska hem till min mamma för att fira lillasyster som fyller 24 nästa tisdag.

Har hittat en så himla fin windfleeceoverall till liten, så nu väntar jag bara på att få mina pengar från fk så jag kan handla den, tyvärr är den slut i strl 56 i hela sverige förutom i södertälje, kista och täby...så 3 overaller finns det kvar...hoppas jag lyckas få tag i någon av dom.
Egentligen är den för dyr men den skulle passa liten så himla bra, speciellt nu i sommar då vi förhoppningsvis kommer tillbringa mkt tid på sjön och med dom sommrar som vi brukar ha så kan det gå åt en tunn vindoverall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar