onsdag 7 april 2010

BB-väska

En lista på vad som ska packas

NECESSÄREN:
Alvedon
Shampoo + Balsam
Duschtvål
Deo
Tandborste + Tandkräm
Hudlotion
Hårborste
Hårsnoddar
Lypsyl
Nässpray
Pincett
Bindor (strl XXXXXXXL, haha)
Tops
Öronproppar

ÖVRIGT:
Cola
Dextrosol
Drickyoghurt
Frukt
Godis
Små tetror med sugrör med t.ex fruktsoppa, festis
Vattenflaska
Tidningar och annat tidsfördriv
Laptop med filmer

TILL MIG:
3-4 byxor (2 mjukisar, 2 tights)
2 amnings BH
Strumpor
Tjocka sockor
Tofflor
Trosor
3 tröjor
2 tjocktröjor med dragkedja
Sovkläder
Telefonladdare
Kamera
Kameraladdare

TILL BEBISEN:
4 boddysar med ärm (2 strl 50, 2 strl 56)
4 byxor (2 strl 50, 2 strl 56)
Strumpor
Babyskydd (bilbarnstol)
4 pyjamaser (2 strl 50, 2 strl 56)
Overall
2 små mössor
Napp
Filt
Snuttefilt
Blöjor

TILL PAPPA:
2 mysbyxor
2 t-shirt
Strumpor
Kalsonger
Deo
Tandborste
Vattenflaska
Badbyxor (vid stöd i duschen)
Tofflor
Mat (mackor och matlådor)

3 kommentarer:

  1. åh jag tror nog att jag måste kopira din lista om det går bra? :)

    SvaraRadera
  2. Haha, absolut. Därför jag la ut den :)

    SvaraRadera
  3. Åh! Jag gör samma sak! Tack för bra lista!

    SvaraRadera