fredag 28 maj 2010

Sommarfint!



Hur fina var inte dessa två då? Härliga sommarfärger, vill ha!! Kommer från danska Plastisock. Idag skulle vi egentligen åkt in och storhandlat och även kikat lite i min "nya" favoritbutik, tyvärr ska dom lägga ner och har utförsäljningsrea. Där sålde dom mina favoritbarnklädesmärken Name it och Me too. Men jag har hört att Name it har öppnat butik i norrköping och dit är det ju inte alltför långt att åka så det blir säkert en och annan tripp dit sen när bebis är född och Me too får jag väl nöja mig med att handla på nätet...
Har verkligen haft en superdålig dag! Usch, känns som om jag mest suttit och gråtit hela dagen, vet egentligen inte varför. Så därför blev det ingen storhandling och ingen titt i butiken...kanske imorgon....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar